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Speak out libro ingles


Listado top ventas speak out libro ingles

Cuernavaca (Morelos)
Vendo libro de ingles speak out en 300 pesos. Bien cuidado y no rayoneado
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Coyoacán (Distrito Federal)
en venta dos libros de ingles británico speak out vienen con cd interactivo ambos libros el costo por ambos es de 350 pesos nuevos están al rededor de 1000 pesos interesados mandar mensaje
$ 350
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México Ciudad de (Distrito Federal)
New American Inside Out . Student s book with Cd-ROM Audio CDs . Grammar Extra & Audioscripts. B2 level Libro de inglés americano Inside Out con CDRom y discos de audio. Con Anexo de Gramática y Transcripciones de audio para mayor comprensión y aprendizaje Nivel B2 - Intermedio alto
$ 500
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Monterrey (Nuevo Leon)
Título: Bono on Bono -Conversations whith Michka Assayas Autor: Michka Assayas Editorial: Hodder & Stoughton Empastado: Duro con sobrecubierta País: Inglaterra Idioma: Inglés Páginas: 325 Precio: $ 145.00 Es un libro de conversación (o de diálogo). En la conversación participan Bono y Michka Assayas, un periodista dedicado a temas musicales y novelista, autor del libro. Bono sobre Bono es prácticamente una biografía del vocalista de U2, donde se plasman sus actividades y pensamientos, entre otros tópicos. El libro tiene 8 páginas con fotos de Bono. Capítulos -Stories to tell that are not songs (Historias para contar que no son canciones) -Never trust a performer (Nunca confiar en un artista) -Everybody gets out of here alive (Todos salen que aquí con vida) - Who's the Elvis here? (¿Quién es el Elvis aquí?) -The shortest chapter in the book (El capítulo más corto del libro) -The tattooist (El tatuador) -At the bottom of the glass (Al final de las gafas) -The occasional missing leg (La manga perdida esporádicamente) - Thou shalt not go to America (Tú no podrás ir a Norteamérica) -My life as a disaster groupie (Mi vida como un desastre de groupie) -Add eternity to that (Añade eternidad a eso) -The girl with the beard (La mujer con barba) -5 Thirteen is an unlucky number (5 Treces es un número de mala suerte) - I am never going to fit Tutankhamon's Coffin (Nunca voy a caber en el sarcófago de Tutankamón) -From the tents of Amhara to sleeping in Brezhnev's bed (Desde las tiendas de Amhara a dormir en la cama de Brezhnev) -Faith versus luck (Fe versus suerte) --Tidying my room (Ordenando mi habitación) Si busca algún libro pregúntenos. En La Casa Del Libro Usado también atendemos por whatsapp.
$ 145
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México Ciudad de (Distrito Federal)
El libro está nuevo , está en excelentes condiciones, el único detalle es que ya está contestada la última página, fuera de ello, el libro está bien.
$ 270
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México Ciudad de (Distrito Federal)
Time Out Shortlist 2010 New York (Inglés) de Editors of Time Out (Editor) SIGMARLIBROS LIBRO NUEVO,ENVIO A TODO MEXICO Pago en línea y envío a domicilio a través de Segundamano Express (rapido y economico) Editorial : Time Out Guides Idioma : Inglés Pasta blanda : 191 páginas ISBN-10 : 1846701368 ISBN-13 : 978-1846701368 Dimensiones : 10.7 x 1.1 x 16.8 cm A really useful little book, just fits in partners back pocket! great for subway details and street addresses. Also plastic covered map was excellent. good useful buy. SIGMARLIBROS LIBRO NUEVO,ENVIO A TODO MEXICO Pago en línea y envío a domicilio a través de Segundamano Express (rapido y economico)
$ 148
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México Ciudad de (Distrito Federal)
Business Cards: The Art of Saying Hello (Inglés) Pasta blanda 1 diciembre 2004 por Michael Dorrian (Autor), Liz Farrelly (Autor) Detalles del producto Pasta blanda : 271 páginas ISBN-10 : 1856693864 ISBN-13 : 978-1856693868 Dimensiones del producto : 25.4 x 2.54 x 17.78 cm Editorial : Collins Design (1 diciembre 2004) Idioma: : Inglés Business Cards: The Art of Saying Hello is the ultimate business card book, bringing together the best examples of cards created by designers around the world. Business cards are a major design challenge; creating successful cards is all about the clever use of space; but just a little space. And that’s not all. A design needs to make a splash, stand out from the crowd or announce you as part of a team; and how do you solve the problem of creating a universally understood message while catering to cultural differences and multiple languages? Materials are also important; not all cards are machine printed, and this book features cards on punched metal, stitched fabric, cards with heat-sealed cut-outs, or made from recycled subway tickets, plus clever examples of best-practice using “make-your-own” business-card machines. Más de 300 tarjetas están agrupadas en secciones que reflejan diferentes enfoques de diseño: tipografía, fotografía, materiales, ilustración y objetos encontrados. Este libro, que demuestra lo inventivo que puede ser en un espacio limitado, es una rica fuente de ideas e inspiración tanto para los diseñadores como para cualquiera que desee hacer una declaración con su tarjeta de presentación. LIBRO NUEVO, ¿POR QUE LOS LECTORES PREFIEREN A SIGMARLIBROS? EL MEJOR PRECIO EN LINEA ! COMPARA PRECIO¡ "Sigmarlibros" La mejor lectura enviada hasta tu hogar Pago en línea y envío a domicilio a través de Segundamano Express
$ 260
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México Ciudad de (Distrito Federal)
iiside Out: Microsoft-In Our Own Words por Microsoft (Editor) LIBRO NUEVO, ENVIO A TODO MEXICO Editorial : Warner Idioma: : Inglés Pasta dura : 315 páginas ISBN-10 : 0446527394 ISBN-13 : 978-0446527392 Dimensiones : 27.31 x 2.86 x 28.58 cm Peso del producto : 2,110g ¿POR QUE LOS LECTORES PREFIEREN A SIGMARLIBROS? EL MEJOR PRECIO EN LINEA ! COMPARA PRECIO¡ "Sigmarlibros" La mejor lectura enviada hasta tu hogar Pago en línea y envío a domicilio a través de Segundamano Express More than three hundred full-color photographs complement a remarkable inside look at Microsoft as the world's most valuable company turns twenty-five years old, drawing on hundreds of interviews with insiders including Bill Gates, Steve Ballmer, and Paul Allen to reveal the truth about the Justice Department accusations, management philosophy, company culture, and the Microsoft-Apple relationship. 50,000 first printing. It began as a two-man startup in 1975. Now it's a 430 billion market-cap company operating in 70 countries with $19 billion in net revenue. In this comprehensive self-portrait, based on hundreds of interviews with the people who are Microsoft-including Bill Gates, Steve Ballmer, and Paul Allen-readers will learn the truth about such topics as: the Microsoft-Apple relationship, the Department of Justice accusations, management philosophy, revolutionary company culture, and what the future holds for this extraordinary company. Presented in an edgy, interactive format, INSIDE OUT is a fascinating, educational, often humorous, and always eye-opening look at the venture whose success is unrivaled in business history.
$ 444
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México Ciudad de (Distrito Federal)
Possessed (Inglés) Pasta blanda Kate Cann A dark, gothic tale set in modern-day England, this thriller love story has been called wonderfully frightening (SLJ) and unsettling and creepy (PW) - perfect for paranormal fans! Rayne can't wait to start her summer job at a remote country mansion, far from the crowded, noisy London she so desperately wants to escape. But the retreat soon turns into a nightmare- the mansion is creepy, the legends of ghosts keep Rayne up at night, and she doesn't feel safe anywhere. Can Rayne figure out why she's so freaked- before she becomes a ghost story herself? Excelente libro excelente precio
$ 180
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Tuscan & Andalusian Reflections-20 Beautiful Homes Inspired by Old World Architecture: Tuscan & Andalusian Reflections por Dan Sater (Autor) Detalles del producto Pasta dura: 184 páginas Editor: Bassenian/Lagoni Architects Inc Idioma: Inglés ISBN-10: 0972153926 ISBN-13: 978-0972153928 Dimensiones del producto: 25.4 x 1.9 x 28.6 cm Peso del envío: 1.4 Kg Within the pages of this dazzling book, readers will find 20 of the most significant new homes designed by Bassenian/Lagoni Architects of Newport Beach, California. Inspired by the architecture of Southern Europe, yet totally new, these graceful, time-tempered homes display up-to-date floor planning, the finest amenities and picturesque landscaping. . Each home is depicted by glorious color photographs, both inside and out, as well as a detailed site plan and colored floor plan with furniture in place. A special section for each major project entitled Its In The Details gives readers a close-up view of the architectural design and building details that make these homes extraordinary. A very helpful Annotated Projects List at the back of the book provides a complete listing of the builders, structural engineers, landscape architects and interior designers who contributed to each project. Also included in the book is a Forward by A. David Kovach, a distinguished housing marketer and design commentator, as well as an Introduction by Aram Bassenian, AIA and Carl Lagoni, AIA, Chairman/CEO and President, respectively, of Bassenian/Lagoni Architects. LIBRO NUEVO, ENVIOS A TODO EL MUNDO ¿POR QUE LOS LECTORES PREFIEREN A SIGMARLIBROS? EL MEJOR PRECIO EN LINEA ! COMPARA PRECIO¡ "Sigmarlibros" La mejor lectura enviada hasta tu hogar
$ 680
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México Ciudad de (Distrito Federal)
JPG: Japan Graphics Turtleback de Tomoko Sakamoto (Editor), Ramon Prat (Editor) Segundamano Express APROVECHA PRECIOS DE ENVIO ISBN-13 : 978-8495951175 ISBN-10 : 8495951177 Peso del producto : 4.4 onzas Editorial : Actar; First Edition Edición (30 Diciembre 1899) Turtleback : 420 páginas Idioma: : Inglés JPG-a tidy twist of letters that refers to both Japanese graphic design and that ubiquitous form of digital image transmission, the jpeg. Here is the youngest generation of graphic designers in Japan, a motley, formidable group whose work reflects a remix of influences from the West and appropriations of local cultural expressions. JPg is about 3D and computer graphics, but also about other fields of visual culture, from printed matter to consumer goods to contemporary art. Organized around three poetically conceived categories-"Scanning the World," "Multiplying Out," and "Free to Browse"-JPg acknowledges that design is everywhere. It is our space, our environment, and our experiences of the world; it is the media, it is the packaged and prepared food we eat, it is the cell phone we hold to our ear. JPg asks where all this design comes from, where it goes, and how we experience it-but in a specifically Japanese context, with all its possibilities for a more global application. LIBRO NUEVO, ¿POR QUE LOS LECTORES PREFIEREN A SIGMARLIBROS? EL MEJOR PRECIO EN LINEA ! COMPARA PRECIO¡ "Sigmarlibros" La mejor lectura enviada hasta tu hogar Pago en línea y envío a domicilio a través de Segundamano Express APROVECHA PRECIOS DE ENVIO
$ 290
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Not for Sale For Promo Only: New Direction in Promotional Design (Inglés) Tapa blanda 30 Junio 2011 de Victionary (Author, Editor) Detalles del producto Paperback: 248 páginas Editor: Victionary; Edición: 2nd ed. (30 de junio de 2011) Idioma: English ISBN-10: 9881732824 ISBN-13: 978-9881732828 Dimensiones del producto: 19 x 2.5 x 26.7 cm Peso del envío: 2.2 pounds Covering a never before seen array of techniques, materials, and forms, this title focuses on the ever-changing nature of promotion. From invitations to brochures, portfolios and catalogues, B.E.A.M. - Visual Tactics in Promotional Design captures the innovation necessary to stand out in a competitive world market and demand notice from prospective clients. As new outlets and technologies are constantly in the process of being created or reinvented, visionary designers who arm themselves with the latest tools feel less constrained and as a result, more free to experiment with implementation than their competitors. The creative output featured in this volume is unmatched and includes products cutting across a diverse cross section of industries including charity, fashion, food, professional, and of course, the design industry. LIBRO NUEVO, ¿POR QUE LOS LECTORES PREFIEREN A SIGMARLIBROS? EL MEJOR PRECIO EN LINEA ! COMPARA PRECIO¡ "Sigmarlibros" La mejor lectura enviada hasta tu hogar Pago en línea y envío a domicilio a través de Segundamano Express
$ 200
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